Kako naročiti v spletni trgovini Glammy.si

1. Nakup kot "registrirani uporabnik" ali "gost "

Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.  


1.1 Nakup kot "gost"


V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«.

V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z odebeljeno pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

 

1.2 Nakup kot registriran uporabnik


V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino Glammy.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti Vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu "moj račun" zgodovino preteklih naročil.

Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z odebeljeno pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Po pravilno vnesenih podatkih, se bo na naslednji strani izpisalo, da Vam je na vnešen e-poštni naslov bilo posredovano elektronsko sporočilo, s podatki o registraciji. 

Če aktivacijske e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na:
e-pošto: info@glammy.si
 

 

 2. Izvedba naročila


Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost, če je podana možnost, ter potrdite s klikom na »Dodaj v košarico«. Sistem Vas samodejno preusmeri v Košarico. Če želite naročiti samo en izdelek kliknite na »Zaključi nakup«, sicer kliknite na »Nadaljujte z nakupi« ter ponovite postopek.  V nakupovalni košarici vidite artikle, ki ste jih izbrali. Če katerega artikla več ni na zalogi oz. ga ni v količini, ki jo želite, se na vrhu košarice izpiše "Zaloga ni na voljo".  V tem primeru artikel odstranite s klikom na ikono "koša" ali spremenite količino artiklov in kliknete na »Preračunaj vrednosti«.  S klikom na »Zaključi nakup« Vas sistem preusmeri na naslednji korak, na katerem potrdite Vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na »Naprej«. Tukaj je tudi naveden način dostave ter stroški pošiljanja. Potrdite s klikom "naprej". Izberete med načinom plačila "po povzetju" ali "nakazilo na tekoči račun" in potrdite s klikom na »naprej«.

Tukaj lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, način dostave, metodo plačila ter naslov dostave, naveden pa je tudi seštevek cene artikla ter stroškov dostave. Obkljukate polje, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja ter kliknete »Zaključi naročilo«.  S klikom na »Zaključi naročilo« je naročilo dokončno oddano. Če je oddaja bila uspešna se Vam izpiše naslednje: »Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. Naročilo je v obdelavi! Paket boste prejeli v roku 1-2 delovna dni. Na Vašo e-pošto bo poslano tudi potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila.
V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na: info@glammy.si, kjer Vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.

Sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak so navedena z krepkim besedilom in jih lahko popravite s klikom na "Spremeni", ki se nahaja na destni strani Blagajne.